Sugestii și reclamații

Ce este reclamația?Reclamația este orice sesizare sau cerere formulată în scris sau verbal pe care ne-o transmiți prin poștă, poștă electronică, fax sau telefon sau o depui la sediile noastre în cutia destinată sugestiilor și reclamațiilor. Reclamații, sesizări, sugestii, pot fi transmise:

  • - personal, la oricare dintre sediile C.A.R. Unirea Hunedoara
  • - prin poștă, la adresa: Hunedoara, str. Avram Iancu nr. 16, bl. 2, parter, jud. Hunedoara
  • - prin fax la nr. de telefon: 0254710019
  • - prin telefon la nr. de telefon: 0354401188; 0354401189; 0254710019
  • - prin poștă electronică la adresele: office@unireahd.ro și juridic@unireahd.ro

Pentru a prelua și a rezolva rapid reclamația ta, avem nevoie de:

  • - Datele de identificare (numele și prenumele tău, domiciliul și numărul de telefon la care poți fi contactat);
  • - Calitatea persoanei care formulează reclamația (membru C.A.R., girant sau împuternicit);
  • - Obiectul reclamației (serviciul/produsul/activitatea reclamată sau informațiile furnizate;
  • - Interesul celui care formulează reclamația/prejudiciul invocat (dacă este cazul);
  • - Să ne comunici locul și modul în care dorești să primești răspunsul nostru.

Cum vom gestiona reclamația?

Reclamația va fi preluată și va fi analizată cu atenție. Te asigurăm că în cel mai scurt timp îți vom răspunde și fii sigur că vom găsi cea mai bună soluție la problema sem-nalată. Termenul de răspuns, conform procedurii și normelor noastre interne este de maximum 30 de zile calendaristice, cu posibilitatea de prelungire încă 15 zile calen-daristice. În cazul în care răspunsul nu poate fi transmis în termen din motive independente de C.A.R. Unirea Hunedoara sau în cazul în care aspectele sesizate necesită o cercetare mai amănunțită, iți vom transmite un răspuns provizoriu, care va indica în mod clar motivele pentru care răspunsul va ajunge cu întârziere și iți vom preciza termenul până la care vei primi răspunsul definitiv.

Dacă nu ești mulțumit(ă) de răspuns, ai dreptul să te adresezi organelor și organismelor competente și să utilizezi modalitățile de soluționare pe cale amiabilă a litigiilor prevăzute de dispozițiile legale în vigoare.

AUTORITĂȚI COMPETENTE:

  • - Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului (ANPC), www.anpc.gov.ro; telefon: 0219551;
  • - Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Hunedoara – Deva, str. M. Viteazu nr. 3, cod postal 330058; Tel: 0254/214.971, Fax: 0254/215.936
  • - Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Timiș – Timișoara, Piața Unirii nr 3, cod 300085; Tel: 0256/422.790; Fax: 0256/443.287
  • - Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Bihor – Oradea, Str. Sucevei nr. 4, cod 410078; Tel./Fax: 0259/431.817